Home / אינסטלטור / מהי עלות שיפוץ חדר אמבטיה בבית?

מהי עלות שיפוץ חדר אמבטיה בבית?

עלות שיפוץ חדר אמבטיה נקבעת בהתאם לקריטריונים רבים. השיפוץ מורכב ממגוון פעולות, עבודות ומוצרים ולכן הוא משתנה בהתאם אליהם. כך למשל, שיפוץ חדר אמבטיה יכול לכלול פירוק של חדר האמבטיה הישן. כלומר אינסטלטור או קבלן שמגיע להתקין את חדר האמבטיה החדש יציע גם מחיר עבור פירוק של הישן. בנוסף, השיפוץ כולל שבירה של רצפות לעיתים, החלפה של צנרות מים הנמצאים מתחת לרצפה וכן ריצוף מחדש. אם השיפוץ לא יכלול שבירת של הרצפות והחלפתן, המחיר יהיה נמוך יותר. בנוסף, שיפוץ חדר אמבטיה כולל את ההתקנה של האמבטיה או המקלחון, השירותים והריהוט המגוון. גם התקנה של קרמיקה וחיפוי לקירות נחשב כחלק מהשיפוץ. מעבר לעבודה עצמה, גם הריהוט הנבחר נתון לשיקול וקיימים כיום סגנונות רבים ומחירים רבים עבור מוצרי אמבטיה. עלות שיפוץ חדר אמבטיה אם כן נקבעת בהתאם לבחירת הלקוח ולתקציב שלו. 

כיום אינסטלטורים רבים וקבלנים רבים מציעים שיפוץ של חדרי אמבטיה ויצירת מהפך לחדר האמבטיה הישן. מבחר הסגנונות הקיימים לעיצוב של חדרי אמבטיות הוא רחב וניתן למצוא אמבטיות בסגנון מודרני, עתיק וייחודי. כמו כן, קיים מגוון רחב של רצפות, קרמיקות וחיפויים, אסלות מרחפות וניאגרות נסתרות. עלות שיפוץ חדר אמבטיה תהיה מותאמת לבחירת כל האלמנטים שיהיו בחדר האמבטיה.

לעיתים, אנשים שבוחרים לשפץ את חדר האמבטיה שלהם יעדיפו באותה הזדמנות להחליף את הצנרת. מערכות מים וביוב גם הן לעיתים נשחקות וזקוקות לחידוש ואם השיפוץ כולל שבירה של רצפות, ניתן לנצל את ההזדמנות בהחלפה של צינורות מים. עלות שיפוץ חדר אמבטיה במקרה כזה תכלול גם את עלות ההחלפה ועלות הצינורות עצמם.

מבחינת עיצוב, ניתן להתרשם היום מקטלוגים רבים באינטרנט, לקבל השראה לעיצוב חדר האמבטיה ולהבין מה האפשרויות, מה האיכויות של המוצרים השונים ומה היתרון הטכנולוגי של כל מוצר. מבחינת מחירים, ניתן לערוך השוואה בין אנשי מקצוע שונים וספקים שונים על מנת להבין מה העלות הממוצעת של שיפוץ חדרי אמבטיה בשוק. אולם כדי לדעת מה המחיר המדויק, יש צורך בהצעת מחיר מסודרת מאיש מקצוע.
עלות שיפוץ חדר אמבטיה יכולה לנוע בין טווח רחב וניתן לקבוע תקציב לאיש המקצוע על מנת שיתאים את השיפוץ ללקוח. כיום ניתן למצוא אינסטלטורים וקבלנים המציעים שיפוץ חדרי אמבטיה ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט. לרוב אנשי מקצוע אלו יתחזקו אתר בו ניתן לקרוא מידע אודות התהליך של שיפוץ חדרי אמבטיה, להתרשם מתמונות של חדרי אמבטיה מעוצבים בסגנונות שונים וכמו כן להתרשם מעלויות. עלות שיפוץ חדר אמבטיה מורכבת מדברים רבים ולכן לרוב הצעת מחיר לשיפוץ תהיה מודולרית. כך למשל ניתן לראות בהצעה מה המחיר עבור פירוק האמבטיה הישנה, התקנת רצפות, החלפת צינורות ועוד. כמו כן, המחיר גם תלוי בגודל של חדר האבמטיה ובמורכבות העיצוב שלו.

About admin

Check Also

אינסטלטור בצפון

בכל הנוגע לבעיות אינסטלציה, מציאת אינסטלטור אמין ומיומן היא קריטית. בין אם זה ברז דולף, ניקוז סתום או צנרת פרוץ, אתם צריכים איש מקצוע שיוכל להתמודד עם העבודה ביעילות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *